
Sitten kun napa on tarkastettu ja vikoja ei ole havaittu voidaan napa kasata. Ensimmäisenä rasvataan laakeerit kunnolla ja laitetaan napa paikoilleen. Seuraavaksi laitamme ulommaisen laakerin paikoilleen ja aluslevyt. Sitten laitetaan laakerin säätömutteri paikoilleen sen jälkeen otamme heittokellon ja asennamme sen napaan kiinni ja
kärjen akselin päähän, sitten liikutamme napaa edestakaisin jolloin näemme
laakerin päittäisvälyksen sen pitäisi olla 0,25mm. Jos välystä on liikaa tai liian vähän säädetään säätömutterilla se kohdilleen kun päittäisvälys on 0.25mm laitetaan lukkomutteri paikoilleen ja kiristetään se momenttiin. Sitten laitetaan vetoakseli, jarrurumpu ja rengas paikoilleenLaakerivälys tulee olla 0,04mm kun lukkomutteri on kiristetty.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti